Hizmetler

Satış Sonrası Destek

Dokümanlar ister kağıt ister dijital olsun, müşterilerinize veya çalışanlarınıza hizmet vermek ve işinizi sürdürmek için gereklidir.

Birçok şirket doküman süreçlerine ve baskı cihazlarına ne kadar zaman ve para harcadığının farkında değildir. Dokümanlarınızın kontrolünü ele almanıza ve süreçte %30'a kadar tasarruf sağlamanıza yardımcı olabiliriz. Nakit tasarrufu yapmak, doküman iş akışlarınızı otomatikleştirmek veya mobil baskı sağlamak istiyorsanız, uzmanlığımız size yardımcı olabilir.

Daha fazla bilgi için lütfen bizi arayınız.

Sarf Malzemeleri

Epson, Xerox ve EFI orjinal sarf malzemeleri, ürünlerimizin en iyi görüntü kalitesi, daha iyi yazıcı ömrü, düşük bakım maliyeti ve daha fazla baskı sunması için özel olarak formüle edilmiş ve test edilmiştir.

Lidya Grup kuruluşundan günümüze kadar müşterilerinde sadece orjinal sarf malzemelerini kullanmış ve önermiştir.

Teknik Servis

Lidya Grup, Türkiye genelinde 81 ilde ve KKTC’de, kendi ofisleri ve yetkili bayileri ile teknik destek hizmeti verdiği bir organizasyon yapısına sahiptir. Kurumlar ilgili destek çağrı merkezimizi arayarak ilgili lokasyonlarda destek hizmetleri seçeneklerinden yararlanabilmektedir. Xerox, Epson ve EFI’ın ana tedarikçisi ve aynı zamanda yetkili servis ortağı olmamız sayesinde, garanti ve servis hizmetlerini yüksek kalite standartlarında başarı ile vermekteyiz.

Tüm Türkiye’de Teknik Servis Hizmetlerimizden Yararlanın
Lidya Grup, İstanbul, İzmit, İzmir, Antalya ve Konya’da kendi, diğer tüm illerde de yetkili bayileri ile müşterilerine Xerox, Epson ve EFI’ın garanti ve servis hizmetlerini süreklilikle sağlamaktadır.
Baskı Hizmetleri Yönetimi, baskı altyapınızı "vasat"tan "olağanüstü"ye taşıyabilir.
Baskı Hizmetleri Yönetimi (MPS), yazıcılardan daha fazlası demektir. Yazıcılar, çıktıları, sarf malzemeleri ve destek, dokümanları kullanma şekliniz ve bunların her biri ile kesişen kişi ve süreçlere dair her şeyle ilgilidir. MPS sayesinde doküman süreç ve maliyetlerinizi görebilir ve kontrol edebilirsiniz. Böylece tasarruf eder, adımları otomatikleştirir, üretkenliği artırır, doküman güvenliğini ve çevresel sürdürülebilirliği geliştirirsiniz. Görüyor musunuz? Olağanüstü.

MPS Nasıl Çalışır
Baskı süreçlerinizi geliştirmek için kanıtlanmış, üç aşamalı bir yaklaşım sergiliyoruz:

1. Ölçme ve Optimizasyon
Sizinle müşterimiz olarak ilişkimizin ilk aşamasında, uzmanlarımız sınıfının en iyi araç ve süreçlerini kullanarak mevcut harcamalarınıza dair doğru bir referans hattı oluştururlar. Maliyetlerinizi azaltıp sürdürülebilirlik hedeflerinizi destekleyen bir çözüm geliştiririz. Ofisinizi ve üretim ortamınızı inceleyerek doküman ihtiyaçlarınızı bütüncül bir açıdan değerlendiririz. Ödüllü teknolojilerimiz, eyleme geçmeniz için gereken doğru bilgileri temin eder.

2. Güvenlik ve Entegrasyon
Baskılarınız optimize edildikten sonra her şeyin bilişim ortamınıza güvenli ve uyumlu bir şekilde bağlandığından emin oluruz. Mobil cihazlardan baskı çözümlerini açar ve baskı sırası yönetimi sağlarız. Yaklaşımımız, mevcut bilişim ortamı ve ağınıza en az müdahale ile entegre olur, böylece MPS, işinizin sevilen uyumlu bir parçası olur.

3. Otomatikleştirme ve Sadeleştirme
Yeni nesil MPS'in üçüncü aşamasında, sizi daha üst baskı ve doküman yönetim kabiliyetlerine (daha fazla verimlilik için kağıt bazlı iş akışlarının dijitale dönüştürülmesi ve yeniden geliştirme süreçleri dahil) taşımak vardır. "Otomatikleştirme ve Sadeleştirme" adını verdiğimiz bu noktada işler gerçekten ilgi çekici bir hal alıyor. İş akışı otomasyonunu, yalnızca kağıt dokümanların taranması ve dijitalleştirilmesinin ötesinde, gerçek işletme dönüşümü sağlayan hizmet ve teknolojiler olarak sunuyoruz.

MPS Çözümleri
  • Baskı Hizmetlerinde CompleteView Pro Değerlendirmesi Doğru tasarruf analitiği, mevcut işletim ortamınızın ayrıntılı bilgileri ile başlar. Daha etkili hizmetler sunma ve maliyetleri azaltma yollarını tanımlamanıza yardımcı oluruz.
  • İçerik Yönetim Hizmetleri Kağıt bazlı ve elektronik dokümanları web'den, masaüstü uygulamalardan, tabletlerden, akıllı telefonlardan ve çok fonksiyonu yazıcılardan alın, kaydedin, paylaşın ve dönüştürün.
  • Doküman Analitik Hizmetleri. Dokümanların nasıl, nerede ve neden kullanıldığını anlayın; dijitalleşme, iş akışı optimizasyonu ve dağıtılmış erişimle daha verimli çalışın.
  • MFP İş Akışı Uygulaması Kişiselleştirme Hizmeti. ConnectKey teknolojisinin gücünü kullanarak kullanıma hazır yazılımlarda mevcut olmayan ileri odaklanmış iş akışları oluşturun.
  • Mobile Print Solution. Mobil baskı uygulamamız, GPS ve haritaları kullanarak genel baskı ağı dahilindeki yazıcıları tespit ederek baskıyı güvenli şekilde istenen konuma gönderir.
  • Print Awareness Tool. Sürdürülebilirlik yönetimi ve baskı hacimlerinin azaltılması için oyunlaştırma yaklaşımı.
  • Print Security Audit Service. Yazılım, ağınızı tarar ve tüm yazıcı filonuzu denetleyerek yazılım güncellemelerini ve devam eden raporlamaları yönetir.
  • Secure Print Manager Suite. Bilişim altyapınızı bölmeden daha fazla güvenlik, denetim ve raporlama özelliği ekleyin. Baskı temelli süreçler kimlik doğrulama, roaming baskı, raporlama, kural motoru ve kredi - raporlama modülü araçları ile daha hesaplı, güvenli ve otomatikleştirilir.
  • İş Akışı Değerlendirme Hizmetleri. Doküman bazlı iş süreçlerinin veri odaklı görünümünü alın. Bu paket Xerox iş akışı alan uzmanlığı ile nicel ve nitel bilgi birikimini, tescilli araç ve analizleri birleştirir. Bu da daha etkili, güvenli ve optimize doküman süreçleri sağlar.